tisdag 4 september 2012

Must have part 2


Detta märke har jag ju bloggat om flera gånger, men det är så otroligt bra produkter 
att de måste omnämnas igen o igen o igen.
Har ju inte direkt någon problem hy, eller inte alls egentligen men med dessa produkter mår huden så himla prima, man känner verkligen hur tacksam huden blir och den ger en genast ett otroligt gensvar.
Verkligen en must have för mig.
För er som bor nära Fagersta finns dereas produkter på Salong skönheten.


Har haft jour inatt och det blev lite utryckningar så har sovit nu på fm.
Är ju aldrig speciellt snabb denna tid ändå på dygnet, jag kvicknar ju till först vid typ 2-3 då ngn stoppar i kontakten och de som ska föreställa liv infinner sig.

Har rensat bland alla gamla inredningstidnigar och istället för o slänga dem tänker jag åka ner till
byn:s vårdcentral och lägga ut dem i deras väntrum.
Saknar den arbetsplaten litegrann....

Idag står spinning på schemat igen
Nybörjarpass... viktigaste passet jag har!!! 
Nya kunder som börjat träna gäller det o ta extra bra hand om så de känner sig välkomna.

Kramelikram



   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar