fredag 21 september 2012

Långledig


Långledighet väntar.........
ok har bokat in 2 xtra pass men blir mkt ledig ändå... känns härligt.
Ska snickra ihop lite träning dvs göra att step pass och ett aerobic pass.
Typ 100 år sedan jag gjorde det men bra att ha o ta till när det är dax köra afterwork pass o på lördagstimmen.... och jag vet att jag är bra på det så det kommer bli bra.

Lite butikstid kvar av fredagen så jag ska dra ut o kolla på en jacka.. näe inte åt mig utan min hemma varande 20 åring som aldrig tycker han behöver ngt.
Men jacka o skor ääär bra o ha.
Sen ska lilla Lotus hämtas hem, har varit lite utlånad denna veckan... 
  

Idag började Campadre med Odd molly kampanj.. gissa om jag var beredd kl 12 inatt för att kolla.
Hm staratade inte förrän kl 8... jag som trodde jag hade fördel av att jag jobbade natt o var vaken.
Nu fick jag hålla mig vaken.... tyvärr var det inget jag ville ha... så pengarna fick stanna hemma denna gång.... 

Nu lite butikstid... och lite träning.

Nice weekend to all of you
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar