fredag 7 september 2012

Helg


Fredag eftermiddag och jag har precis vaknat... en del av helgen hinner passera innann man fått i kontakten till kropp o knopp.
Druckit kaffe vandrandes runt här på gården och bara zooma in läget 
  

Känns som det kan bli en fin helg...
Trädgården är klar för hösten så inga måsten ligger över mig angående den.. ja om jag inte vill hugga lite ved förstås men vi har så vi klarar vintern... hm lät som om jag levde på 1800 talet och läste ur bondepraktikan.


Vad vill jag göra denna helg då?
Partaja hejdlöst?
Näe...
Umgås?
Jaaaa!!!
Med en mysig man som får det att pirra i kroppen, en som får en att le, att bara vilja vara nära,
njuta en smula 
Kanske ut o äta gott.. gå på bio .. ut o gå eller bara strosa runt... bara må lite gott ihop.
Hur svårt kan de va??
SKITSVÅRT.. kan jag tala om
40 + eller 50- och singel is not easy to be ... eller rättare sagt hur svårt kan de va o träffa någon.
Fast kasnske stämmer som en klok väninna sa 
man måste va lycklig i sig själv först...  


Unna mig lite massage  ska jag nog få till under helgen i alla fall.
Har ont i kroppen efter 2 jobbnätter....

Vet ni 
Jag önskar er en alldeles underbar september helg
Ta vara på den och livet... du är ju online i ditt liv just nu

Kramelikram
M

2 kommentarer:

  1. Ja, det var ju det här med mannen.... Men det kommer vännen, när vi minst anar. Så måste det bara vara. Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är helt övertygad att lyckan kommer snart, till Er båda, som så väl förtjänar det...
    Det är nog som Teresa säger, när man minst anar det... och när man inte är på jakt!

    LYCKA TILL!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera