måndag 17 september 2012

Music is my life



Ännu en dag med träning avklarad... jag mår verkligen bättre de dagar jag tränar, känns så tydligt att de påverkar mina hormon nivåer i rätt riktning.

Ett måste när det gäller träning är musik musik musik
Viss musik får en att bara ge järnet, ta i lite extra ärbara såå gjord för träning.
Jag gör mina träninspass på två olika sätt .
Antingen gör jag en banprofil först och sen letar efter musik som passar till banan.
Eller så dyker det upp en massa bra musik utanför mina öron som bara ber om att få bli tränad till.


Just nu kör jag skiten ur mig själv och kunderna till 
Manian - Loco
90tals  tecno remix på 2Unlimited:s tribaldance o No limit ,, skitbra intervall låtar
Eller så kör jag skittung backe till Will.i.am :s This is love 
Icona pop, Hoffmaestro, KellyClarcsons stronger i remixversion på 7 1/2 minut blir en perfekt varvbana

Shit jag verkligen älskar instruktörsjobbet och all musik som är gjort för att svettas till.
  

I morgon är det dax igen,,, vilken tur jag har, vilken lycka!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar