fredag 24 augusti 2012

Ta de piano


Är de över nu?
Dagarna som egentligen aldrig kom...
De när man kunde sitta ute o läsa eller bara filosofera lite.
Ja här hos mig tror jag snart väldigt snart att utemöblerna åker in.


Blommorna ser ju inte heller för kul ut, tror även mina pellisar vill flytta in.


Men alla årstider har ju sin förtjusning tycker jag.
Hösten är en tid när jag oftast vill göra något nytt.
Började ju dansa för några höstar sen o skulle gärna vilja fortsätta men i år krockar det med mina pass på gymet.
Så i år har jag tänkt ta upp mitt pianospelande igen
om man nu får plats på musikskolan.
Vore kul... tror jag
Slutade ju spela som tonåring när jag upptäckte att det fanns annat typ killar! som lockade!!!
(hur tänkte jag, hur agerade jag)
Nåväl nu lyser männen i mitt liv med sin frånvaro så ...


Dessa kloka ord tillägnar jag en vän till mig ....

Helgen startar med Kick off med goa instruktörskollegor på Må Bättre ikväll
och i morgon är det äntligen dax för 
Kräftskiva.

Hur ska ni tillbringa helgen?
Kramelikram
M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar