måndag 13 augusti 2012

För 20 år sedan


Låg jag på BB och födde denna fantastiska lilla kille
William
Idag 20 år


Passade på att fira igår och vädret var ju bra som det faktiskt alltid är på hans födelsedag.
Vi både åt och fikade utomhus.

Kusin vitamin fr Australien kunde vaa med i år då hon för tillfället är i Svedala


Hela barnaskaran samlade

Ja en fin dag hade vi.

Idag sov jag alldeles för länge men skyller på att jag bara sov 4 tim efter förra nattjobbet.
Ska gå på den där fantastiska handledarutb( hörde ni sarkasmen ) för körkortet med min dotter
och sen direkt ut o jobba natt...igen. Tufft med bara en natts ledighet men kör 2 nu så blir jag ledig 4 nätter sen...

Ha det bra i regnet
Nästa gång ska jag visa er en sak som jag inte kan leva utan...
Har ni några sådana???

Kramelikram
M  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar