söndag 26 augusti 2012

Brännboll o kräftor


Oj oj oj
Ska man spela brännboll i min ålder???
Gjorde det iaf i fredags med mina Må bättre poolers.
Vi måtte ett annat glatt gäng fr Avesta, oj va kul det var men jag sträckte mig i båda ljumskarna på första varvet.. ha ha va bra man är.
Kul kväll blev det i alla fall


På lördagen
 var det äntligen dax för årets kräftskiva.


Visst är det underbart med härliga kompisgäng 
som förgyller ens tillvaro bara genom att finnas till
Inte en droppe regn fick vi heller.
Ungarna var uppe o fulla med energi sprang de omkring i sina onepieces,
Såg så jäkla skönt ut att jag föreslog att nästa fest skulle bli en
Onepiece fest, fatta va avslappnat!!

I morgon kickar vi igång hösten på Må Bättre Avesta 
Ska bli så kul och jag längtar verkligen

Kramelikram
M
I
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar