onsdag 29 augusti 2012

Lust & inspiration.. Not!


Hej hopp på er

Vissa saker har liksom spelat ut sin tid hos mig och kanske kan bringa glädje hos någon annan istället.
Så detta gamla fönster som har fönsterdekoration i rutorna är nu till salu för 300 kr


Kan man va trött på naturen?
Kanske är o ta i men är så trött på att inte kunna njuta av  sin gård.
eller den roar mig inte just nu.
Trött på att klippa gräs som jag sen inte går på förräns jag och Mr Trögklippare
går där igen.
Blommorna som aldrig fick en chans denna sommar och nu ska in och jag orkar inte ens ta mig i kragen och flytta in dem.
Kanske är det ok att man bara är så lack på allt, vill inget orkar inget, jo jag kör ju spinning och kanske är det max vad jag klarar och de ger mig ju lite inputt till att ta mig igenom dagen.

Är en otålig jävel..och jag orkar bara inte vänta på att min hälsa ska bli bättre men vad har jag för val? 

Usch nu blev det ett gnäll inlägg

Kramelikram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar