onsdag 22 augusti 2012

Alice .. Liten men naggande god


Detta är Alice....
Min son och hans flickvän Lisa:s lilla vovve.

Har den stora äran att få ha henne här denna vecka då de är i Grekland och har det förskräckligt!!
Varmt , klibbigt, salt vatten, soligt, äcklig mat, fult hotel, snuskiga drinkar ....
ELLER ALLDELES ALLDELES ..... UNDERBART

bild fr söt utan socker

Idag som många andra mornar blev det sill och ägg till frulle.
Äter ju ALLTID ägg men i olika former.
Sill är ju en fantastik fisk med massor med omega 3.
Problemet med sill för min del är att jag lätt går igång på lagen den ligger i.
Som socker alkolholist räcker den mängden ibland för att trigga mig


Varje morgon och varje kaffekopp  innehåller ALLTID
cocosfett.
Ett supernyttig fett som inte lagras som fett utan används av kroppen som energi direkt och höjer fettförbränningen, den behöver ju jag hjälp med som inte har någon pga min sjukdom.

Bra när man tränar dessutom då den ger bättre uthållighet och träningsork

En Amerikansk studie visar också på att det motverkar dåligt minne och i långa loppet alzheimers sjukdom.

Kom ihåg att de silvriga paketet i affären som du säkert haft till ischokladen INTE är en bra produkt.

Semesterdag 3
består av gräsklippning, ett möte och en tripp till Må bättre landet.

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar