tisdag 21 augusti 2012

Semestershopping


Oj va skönt det är med semester... har varit en sväng till Dalarna o hälsat på, passade ju på att shoppa lite innan jag åkte söderut

En ny träningstop , är inte lätt o hitta ngt som sitter någorlunda när man har dessa xtra kilon 
men denna Nike  gillade jag, tycker nog Nike gör coolaste träningskläderna överlag.
  

Ett par boots fyndade jag till inga pengar alls, de får duga till tills jag har råd att köpa de
där dyra fr Primeboots som jag vill ha
Dessa kommer bli bra på lördagens kräftskiva.


Nytt gardin tyg till köket 
Som ni ser så är dynorna tvärtom i färgställning, och velade om jag skulle välja samma färgställning på gardintyget men är rädd att det hade blivit för markant och ev för mörkt.


Avlutade semesterdag 2 
framför dator / tv  och en mycket mörk hundpromenad

Kramelikram
M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar