torsdag 16 augusti 2012

Fågelholkar och adventsljusstakar


När jag var till Tranås till min doktor så vandrade vi runt lite i stan såklart
Alltid kul o kolla in nya ställen.


Hittade dessa lite coola fågelholkar i en butik.
De fick byta adress och följa med oss hem..


Nu är det ju för alla butiksägare dax för Formexmässan, dvs där man gör sina inköp och kollar in kommande trender.
Å vet ni hur jäkla skööönt jag tycker det är att inte behöva åka!!!!
Såå glad att jag lagt ner den biten i mitt liv, lika glad som jag är över att jag lyssnat på mig själv och öppnade butik, att man vågar lyssna på sig själv, är så otroligt viktigt

Sitter dock här i bikini och bläddrar i alla julkataloger fr leverantörena.


Är glad att jag bara behöver bläddra som sagt o inte behöva ta ngt beslut om vilka adventsljusstakar vi ska i fönstren om sisådär 3 månader!!!
Den är ny för i år, tror många kommer falla för den.. ja den finns såklart med 4 ljus.
I mitt tycke kunde de ha hoppat över hjärtanan mellan ljusen .. too much



Jag väljer denna, ville ha den redan förra året men var för snål

Nej lev i nuet o bättra på brännan...
Kramelikram

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar