söndag 1 april 2012

Hemmakväll på Karlberg


Blev inte som tänkt igår... kroppen gav upp redan på förmiddagen
och batteriet var inte laddat förrän vid halv två, så där rök min planering..


Farfar o Inger kom på besök, farfar Knutte älskar ju att hålla på med ved o att elda lite skräp men då det blåste så i hans villa område chansade han på att det gick o elda hos mig.
Så det blev trädgårdsstädning här på torpet. Me lik a lot..


Trött o frussen blev det o tända en brasa och en massa ljus o krypa ner i soffan




De var inte bara jag som var trött. Zorro vräkte ut sig och snarkade högljutt.
Blev inte så långvarit i soffan dock, då jag somnade till brasans sprakande väldidgt tidigt....
Ja det var min lördag det..

Idag lockar det inte att gå ut o hålla på... gör inget för har urladdade batterier idag med..
Tänk om det fanns ett Biltema för kroppen där man bara kunde traska in o köpa de man behövde till kroppen.

Sköt om er alla medmänniskor
Kramelikram
Krusidullan

1 kommentar:

  1. har du kollat järndepåerna ?? vet att man kan ha bra blodvärde men dåligt i depåerna ändå..å de ger trötthet ..myrkrypningar
    Försämrad
    koncentrationsförmåga
    och kognitiv förmåga å massa andra symtom

    SvaraRadera