lördag 31 mars 2012

Lördag


Heej på er,,,

Efter en lång arbetsdag förnärvande på byns vårdcentral som jag dessutom tycker tv4 kan göra en dokussåpa om... Livet på en vårdcentral.....för det är en speciell miljö där mkt händer både roliga saker med fantastisk personal, dramatiska händelse och ögonblick av sorg o glädje.
Så landar jag oftast i soffan och orkar inget mer den dagen. Något jag aldrig kommer acceptera som en del i mitt liv.
Så det blir på helgerna jag kan försöka leva lite, dock i min takt då jag måste vila stup i ett.
Idag skulle jag vilja så lite frön, kryddor allra helst som jag sen kan plantera i mina pallkragar.... (alltså det tog en kvart o komma på att de heter pallkragar!! fattar ni lite om hur det är med denna sjukdom, hur trög man är.. grrr)
Men min lilla goa son fick ju sitt körkort i veckan så bilen är sällan hemma,, jag får väl åka skottkärra till plantmarknaden då.



Har hyrt bord 1 månad på ett loppis som säljer mina saker åt mig, en fantastisk idè som passar mig just nu. Borde nog åka dit med och styla lite o fylla.... får väl bli cykel dit då...

Ha en härlig lördag.
Kramelikram
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar