tisdag 6 mars 2012

Överlevt vinter semestern


Sitter här på kvällskvisten i soffan omgiven av två killar!!!
Brasan sprakar och vi har det ganska mysigt,, fast han till höger snarkar!!! fan va trist jag måtte vara.
Har idag pallrat mig upp i stående läge och tittat på hur mina pelargoner som varit på vinter semester klarat sig... Och det ser tragiskt ut.. de har nog haft det för kallt, förra vintern hade de en bedrövlig semester i svarta sopsäckar som aldrig blev upppackade .. men de överlevde!!!

Så denna vackra stora pelargon som på bilden ovan får jag nu ha en begravning för.


Hittade denna bild på nätet och visst är den fin.
Om mina barn hade varit små skulle de få plantera och ansvara för varsin blomma i sina gamla stövlar..



Jag är fortfarande i ohälsa och vet inte hur eller när jag får hjälp. Har iaf äntligen en telefontid till min doktor NÄSTA onsdag. Jag får ta en timme i taget. I väntan på det får jag göra det som hjälper mig mest just nu... vila, ipren spikmatta och lite promenad. De är inte så smart o vara sjuk när man är egen företagare..

Hoppas ni haft en härlig tisdag...

Kramelikram
Krusidullan

ps... herrarna runt omkring mig heter Zorro och Lotus och den ena är en katt o den andra är en hund...
I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar