lördag 17 mars 2012

Tantvarnning

a

Vaknade halv sju idag!! , inget drömscenario direkt, fast jag har lärt mig efter år av dålig
sömn att det är bara att kliva upp för att kanske kunna somna om lite senare.
Fast nu fastnade jag med tekoppen i någon teveserie och satt o bölade... hallå sicken tantvarning!! bölande framför teven halv 7 en lördagmorgon. Vart är jag på väg??

Jag har verkligen lamp nojja,, tycker det är en fantastisk sak för hemmets inredning.
Nu när jag är i planeringsfunderingar för hur jag ska ha det i punchverandan.
Har idag en kristallkrona där men den är jag sugen på att flytta in i köket, kanske denna fina takkrona från butiken ska få bo i punchverandan... Mmmm svåra beslut jag har o ta ;)


Här ligger Zorro o solar sig på motorhuven.
Han är så jäkla stor! större än vovven i huset!
Kan ju nada om katter och denna har jag ju liksom fått ta över.
Var övertygad om att jag gjoret honom fet så jag var tvungen o googla på Norska
skogskatter- Hallå de kan bli upp till 10 kg tung!!!
Klart är att han vunnit mitt hjärta med sin speciellla personlighet. En riktigt Mr Nice guy.


Idag blir det en tur till Må Bättre i Avesta, gymet där jag jobbar.


Denna goa duktiga tjej, Frida ! kör realese på nya Body Pump passet.
Men hon slutar även som receptionist och gruppträningskoordinator hos oss, måste ju
tacka av henne och krama lite på henne. Ni som bor i Västerås har turen att få träffa henne på Njoy... fast hon överger oss inte helt, några träningstimmar i veckan får vi i Avesta njuta av henne.

Ha en härlig Lördag
Kramelikram
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar