tisdag 13 mars 2012

Handarbete

Har ni sett den här reklamen för Guldbrev??
Den när han vill fråga tjejen ngt o tar fram en ring och hon ser alldeles överlycklig ut, och så undrar han va han kan få för den.
Den ska säkert va rolig men jag är så jävla torr att jag bara blir förbannad!! Nu har det gått så långt att jag måste fort som fan byta kanal när den visas.


Go kväll i stugorna... förresten.. är lugn o fin igen, han byta kanal denna gång.

Kommer ni ihåg denna bild? Jag vill ju så gärna lära mig göra inbakade flätor


Så nu har jag letat på min dotters gamla frisyrdocka.. och sitter här i soffan och övar o övar.
Ja vad ska jag säga.. styla hår är inte min grej. Jag är ju vänsterhänt så in i bängen och högerhanden vill inte alls vara med o fläta. Skulle behöva två vänterhänder! Jäkla tur jag inte ville bli frissa.

Men som den sanna oxe jag är så är jag ju envis och kommer inte ge mig innan jag kan.
Fast jag vill ju byta frisyr som ni vet också, ni såg väl bilderna jag visade förr... hm ...vilket Ilandsproblem jag fick.

Ha det så gott i soffan
Kramelikram
Krusidullan

1 kommentar:

  1. Reklamen med ringen? Stackars tjej! Snacka om att bli snuvad på konfekten! Inte ett dugg rolig!

    SvaraRadera