lördag 21 april 2012

Inomhus Lördag


Tänk va härliga ställen och roliga arbetskamrater man stöter på
som frilansande sjuksköterska.
Haft en rolig vecka på en vårcentral som är som en liten mini akutmottagning.
Dit återkommer jag gärna.....



Typiskt aprilväder ute antar jag.. fast det är banne mig ingen ursäkt..lika trist o kallt för det ju!!
Trädgården vill inte ha mig, sonen sover, stryktvätten skriker efter mig men de hör jag inte.
Vad ska jag då hitta på???
Nada... jooo träffa fru 05.10 som äntligen är hemma igen OCH lääääsa. Tänker inte ha nå pulshöjande aktivitet alls denna helg....

Tror jag börjar med o läsa...

Ha en härlig lördag
Kramelikram
Krusidullan

2 kommentarer:

  1. Ja det kan ju inte vara norbergs vårdcentral...där skulle jag skämmas om jag jobbade...förlorar nog många nu till avesta:)Linda

    SvaraRadera
  2. Vi har alltid blivit väl bemötta där på sistone, synd bara att Ola slutar för han är verkligen super:-)super ha det gott

    SvaraRadera