måndag 16 april 2012

Vad ska de innehålla?


Mina pallkragar alltså!!
Är sugen på att odla zucchini,, fast jag tror inte de mår bra i pallkragar.
Ska iaf kolla upp det, men odla dem ska jag göra.
Äter det ju ganska ofta och vore ju kul o odla dem själv...

Ngt jag INTE ska odla i år är luktärter,,, har tröttnat på dem helt enkelt o dags för ändring.
Ngt jag däremot skulle vilja odla är virkning!! fick aldrig lära mig det i skolan för att jag var vänsterhänt o ingen kunde lära mig.
Men idag när jag var på byn:s bibliotek för första gången hittade jag en bok med virkning för...
mmm just det vänsterhänta!! hi hi aldrig försent, aldrig försent....



Idag hittade jag även vitsippor, härligt med tanke på att imorse var det fullt snökaos här
men det är ju april och det har vi ju upplevt förr o vet att sommaren kommer ändå... skönt va??

Nu ska jag sova så jag orkar vara den hostade sköterskan på vårdcentralen.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar