fredag 13 april 2012

Fredagen den 13:de


Host host igen på er...

Detta är min vy från köksfönstret.. orkar ju inte ta mig ut så står här o glor en stund varje dag, kollar om mina änder är här, har faktiskt döpt dem till Arne & Anna, de är ju nästan som familjemedlemmar, de kommer ju ofta flygande o landar i dammen när jag kommer hem. Snart kan man ju kalla detta ställe för Noaks ark...


Det ser ju inte så kul ut vid denna stenmur, väldigt fuktigt och med lite för lite sol
är det svårt o veta hur man skulle kunna piffa till det.


Fast nu tror jag att jag kanske hittat en klätterros som skulle kunna trivas där.
Vit såklart som jag tror blir snyggt till de gråa stenarna.


Tror jag ska göra lite efterforskningar ang detta när jag blir frisk.
Skulle även vilja belysa denna del av trädgården tror de skulle bli fint o rofyllt.


Hur är det med er odlingsstatus?? har ni sticklingar på G? Frösådder lite här o där som gör fönsterbrädorna ganska fula just nu.



Vi kan nog enas i att blommor o trädgård är ngt trivsamt i alla fall..

Fredagen den 13 :de hoppas jag inte innebär nå mer olycka i mitt liv, med tanke på hälsan frånvaro planerar jag inget annat än luuugn o rooo.

Ha det så gott denna mytomspunna fredag.
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar