tisdag 17 april 2012

Uppraggad



Idag när jag rosig om kinderna, glansig på ögonen stressade från dagens jobb på vårdcentralen till nästa jobb som spinninginstruktör i grannkommunen
hände något som jag skrattar åt fortfarande.
Vägen har ju två körfält i samma riktning och upp brevid mig kommer en bil för omkörning.
Men har kör ju aldrig om utan ligger där brevid mig, så jag börjar blänga på honom.
Han viftar o vinkar o ler o jag tänkte
What the fuck!!! blir jag uppraggad på 68:an.. ja vägens nr alltså.. (synd det inte var 69:an)
Fast så coolt är inte mitt liv.. hur kunde jag ens tro det?, det slog mig efter att jag vinkat tillbaka att det var inte mig han var ute efter, utan han ville vara snäll o tala om att min framlykta hade lossnat o satt o dingla i kabeln.

Fast jag njöt en lite stund iaf....

I morgon är en ny dag med nya möjligheter, förhoppningsvis utan snö.
Kramelikram
fr
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar