söndag 18 september 2011

När du får oväntat besök del 2



Nämen vilken helg det har varit...
Så många underbara besök jag haft.
Igår kom Maria och Cia..och Brun. Cia är min säljare på Repeat.
Maria är en vän från tiden i Avesta.

Jag blev så himla glad när de kom igår och verkligen överaskade mig.
Vet ni!!!! jag är rik!!!! som har så underbara vänner.



Har ju inte visat så mycket från vardagsrummet.
Är ju oftast lite roddigt där och man vill ju att det ska vara fint när man fotar.
Rummet har ett platsbyggtskåp i ett hörn, har inte riktigt bestämt än vad det ska innehålla.




Mitt vita träd som bott utomhus i sommar

hamnade "bara" här men det blev bra så

de får stanna där.


Ja nu är det söndag och undrar vem som kommer på besök idag ;)

Hm....... kanske den stora kärleken på en vit springare hi hi


Skön söndag

Kram

Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar