torsdag 22 september 2011

Butikspysseldag



Hej på er
Idag är jag inte lika arg, men har fortf inga kanaler, har fått veta att någon mindre
smart person på boxer hade avaktiverat mitt kontrakt. Tror ni de bett om ursäkt??
Nä de fick en kille från elgiganten där jag slutit avtalet göra.

Nu är nya nya väggbonader på väg in.
Har du egna önskemål om vad du vill ha för text, kanske någon fin text eller dikt eller
kanske bröllopps namn och datum eller barnens namn o födelsedatum?
Hör bara av er här på bloggen eller till valsverk@spray.se
så fixar vi det.

Idag blir det lite butikspyssel, måla lite möbler och förhoppningsvis kommer det varor idag.
Sen ska jag prismärka mina loppis prylar som jag ska sälja här på gårdsloppiset på lördag.
Ni kommer väl?

Kramelikram
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar