måndag 19 september 2011

Jag är beroende



Ursäkta den dåliga bilden, men var bara tvungen att lägga ut en bild
på detta underbara doftljus från http://www.klockargardens.se Jag är helt sjukt beroende av detta doftljus och släpar med mig det in i alla rum.
Fast idag ska jag ner o hamstra på mig många många.



Har ni sett vilken otroligt stor ek det står på gården.
Får för mig att ekar inte brukar slå rot i dessa trakter.
Men här har det fröat av sig rejält och skogen ni ser bakom trädet är fullt med
rödvita band lite här o där.
De är små ekar som är märkta.
Tänk vilket naturfreak jag blivit, något sånt här skulle jag aldrig brytt mig i för 10 år sen.

Nu måste jag ta reda på om det är jag som är slussvakt här på gården eller inte, för nu är det snart översvämning i dammen.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar