måndag 26 september 2011

Djurens betydelse



Åh vilken härlig dag de varit, efter akupunkturen var jag bjuden till
Angelica på lunch, en riktig go LCHF lunch. Sällan vi hinner ses men idag så slog vi till.
Tack bästa bästa...
Sen blev det lite hälsa på i Plushuset hos fd jobbarkompisar i huset och sen avslutades det hela med gofika med Maggan Wickman.



Idag när jag satt i väntrummet hittade jag ett djurlexicon.
Där kunde man läsa vad djurens närvaro har för budskap.

Ni kom väl ihåg duvan Leif som jag träffade på Gran Canaria.
Slog naturligtvis upp duva... Duvan stod för att jag skulle skapa mig ett tryggt ombonat boende.
Hm... har ju flyttat och fått just det.
Sen slog jag upp orm, har ju en snok här ibland, gudskelov håller han sig i dammen.
Kan inte ens lägga upp en riktig bild på dessa äckliga djur, därav en tecknad.
Ormen stod för förändring!!!!!



Katt har jag ju också fått fast jag är allergisk.
Kattens budskap är att älska dig själv.... hm det behöver
jag verkligen träna på.





Oj nu klickade jag bort Leif, men honom har ni ju träffat förr.
Änder har jag ju här vissa dagar, anden står för budskapet "Lev din dröm"
Tycker ni det är lite hokuspokus??? De gör inget...
Jag tycker det är lite häftigt....
Kunde ju vara typ älg eller bäver som kom till mig, och vad de betyder vet jag ju iof inte.

Imorgon skall jag jobba som syrra i Norbergs kommun, ska bli spännande o göra ngt nytt.
Så måste nog leta på nå jobbarskor, då jag nu har skor spridda överallt där jag är.
I-landsproblem eller....
Sen ska jag somna sött med ett stooort leende på mina läppar ;)



Nattikram
Krusidullan

1 kommentar: