fredag 2 september 2011

Full......................av inspiration



Hej på er
Jag älskar verkligen formex, kan man flytta in där ??
Men att åka endast 1 dag är inte bra. Man hinner inte mkt.
Något som var bra i år är att de flyttat om bland utställare och hallar.
Man är så van att de står på sina vanliga platser och i samma sal.
Tjii fick man i år!!!!!



Här har de rört om i grytan och så kul det blev.
Plötslig träffade man på nya leverantörer som man
aldrig sett förut,
Så det blev några nya godingar till Krusidull familjen.




Upplevde också att det var mer kläder och sjalar och skor.

Tyvärr hann jag ju inte till alla jag ville.



Yr i knoppen som jag OFTA är... glömde jag tågbiljetten hemma i skrivaren !!!

Otroligt oklokt, man vill ju inte bli avställd på nästa station av konduktören.

Men ett av mina längre stop under mässan var ju Cream:s monter.

Åh vad jag gillar "min" säljare Sussi.

En underbar tjej som blivit en god vän.

Hon är ju så klok o kom på att vi kunde skriva ut biljetten igen! jiippiie.

Återresan räddad.

Att jag sen missade tåget och fick köpa ny biljett ordar vi mindre om...Grrr


Men nu är det en ny dag med nya äventyr och ikväll har jag dejt med....

Etype.... lalallaaaaaa...


Kram

Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar