måndag 12 september 2011

Halleluja







Idag har jag varit på akupunktur hos en otroligt duktig

alternativ medicinare.

Berättade om alla krämpor och all oreda jag känner i kroppen.

och att min kropp ger mig mer beskymmer än glädje just nu.

Han konstaterade att förutom min struma och dåliga binjurar var både mina

njurar och lever i dåligt skick.

Jag har ju i ca 2 år haft sån värk i rumpan och ner i baklåren och trodde att det berodde på att jag slarvat med att strecha efter alla spinningpass, icke icke!!! Han visade mig ett klart samband mellan njurarna och min smärta.


Jag fick väldigt mycket nålar i mig idag och blev ordentligt påverkad.

Min syster var med och hon var alldeles häpen över hur kroppen reagerade.

Nu ska jag få behandling där ett tag framöver och jag tror verkligen på att jag kommer bli frisk.

Men idag skall jag bara ta det lugnt och låta mina nya energibanor får hitta hem.


Krusidullkramar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar