torsdag 8 september 2011

Advent



Trevlig Torsdag på er...

Om man som yrsliga jag åker på formexmässan med
dåligt batterie i kameran blir det inte så mkt fotat.
och kvaliten är inte den bästa men nu har jag så få bilder att de får duga.

Dessa höga smala granar gillar jag skarpt, de kommer in till butiken lagom till advent.



Grå/vit jul känns fräscht.
Här ett enkelt arrangemang man kan göra själv.
Som alltid är det ju bara fantasin som sätter gränser.



Jag är ganska såld på vita gjutjärns ljusstakar
både för blockljus och vanliga ljus.



De senaste årens storsäljare finns nu även i en ny modell.
Tycker alla modellerna passar att ha framme året runt.



Hm jag gillar nog granar....ja de gör jag, de är
fina och enkla i inredning.



Mycket ideèr föds som sagt på formex.
Dessa kan ni göra själva till jul.



Denna ville jag köpa in förra året men den var slut.
Jag gör ett nytt försök i år.
Den är så enkel och fin.

Nu ska jag beställa lite kläder från en av mina inredningsleverantörer som
nu även säljer kläder och såååå himla fina.
Visar bilder senare idag.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar