torsdag 14 april 2011

Vill ni hälsa på mina ev nya grannar ?

Oj vilken fantastisk vårdag det har varit idag. Beslutade mig för att jag också ville ha lite med utav den så jag tog med mig fru 05,10 ut på ännu en leta hus kväll. Fast innan det var möjligt så målade jag lite på det stora skåpet. Här är våra hönor vi gjorde häromkvällen. Lovizas höna satte sig på stolen, viftade med fjädrarna och dinglade med benen. Hennes pojkväns höna ruvar för fullt. Var ju som sagt ute o prospekterade på ev ny bostad igår, vem vet .. dessa kanske blir mina nya grannar.


Ja vi kom bra överens i alla fall....


Idag gjorde vi som sagt om gårdagens tur med lite utökning i arealen.

Hittade dock inte huset vi letade efter men vet nu efter att ha studerat kartan

att vi var sååå nära.

Kanske får det bli en tredje turnè


Jadå var det fredag i morgon, den här veckan har ju rusat fram i turbofart.

Jag vill nog att tiden ska lugna ner sig lite för våren är såå underbar och jag vill ha ut så mycket som möjligt av den.


Sov så gott

Krusidullan

1 kommentar: