onsdag 6 april 2011

This week so far....

Idag var det yoga dax igen, har faktiskt redan kommit till fortsättningskurs nivån. Det börjar falla lite plats alla poser och man känner vilken nytta det gör för kroppen.... är nog lite nä mycket yoga förälskad. Igår satt jag på spinning cykeln för första gången sen 17 dec. Har ju tagit time out från instruktörsjobbet denna termin. Men nu ska jag ta några pass. Igår körde jag som sagt var och det var alldeles alldeles fantastiskt. Jag älskar verkligen den sporten, jag hade så sjukt kul igår och det ger mig såå himla mycket positiv energi, hoppas att kunderna trivdes lika mycket som jag. Längtar till nästa tisdag då det är dax igen. Sen kom det ju lite varor från en ny dansk leverantör som jag hittade på formexmässan . Coola nr krokar i zink och porslin från 1-4 . Underbara fantastiska ljuvliga förvaringsburkar i glas. De "bor" i en hylla av zink. Dessutom har locken hjärtan i porslin på locket. Visst är de fantastiska. Har även kommit en läcker hylla i zink med fina konsoller. Ser ni brädan under hyllan? också en ny favorit. Fint sliten bräda med tre zinkkrokar. Ja so far so god.... får se vad livet har att bjuda på resten av veckan. Men nu ropar sängen och jag lyder så... Natti på er Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar