söndag 10 april 2011

Mitt liv i långklänning


Sköna söndagen, bästa dagen i veckan.
 Är det ett tydligt ålderstecken när man inte längre tycker att fre kväll och lördagen är de bästa dagarna? Kanske... och det kan jag ta, men för mig har det nog o göra med att då är jag LEDIG.
Startade denna söndag med en frukost bestående av Ungersk salami, stekta ägg och kaffe med grädde.
Kändes gott i kistan.

 

             Vy från frukosttallriken,
snödroppar.. de har även kommit upp i trädgården , men de får stanna där.
Dessa kommer från butiken.

.

Lördagens första kund var lilla Clara Så söt o fin i skinnpaj och hatt.

 
Jag är såld, ja jag vet att jag är det på ganska mycket men just nu är det långklänningar.
 Har tagit mig nästan 3 år att mogna fram.
 Modebutiken Canelli här i stada hade långklänningar för ca 3 sommrar sen som jag gillade
 men inte vågade mig på.

 

Men nu har jag kommit ur garderoben.
Denna enkla variant med jeansjacka och boots blev lördagens outfit.

 
Ni som gillar Odd molly har chans att ropa in dennna på tradera
Mina tuttar får inte plats i den... Storleken är  3 som är lika med L

 
This boots (shoes) are made for walking.....
 Har äntligen införskaffat mig ett par Saucony löpardojjor!!!
Det är nästan viktlösa, vilket är tur då jag verkligen inte är det :)
Vi har än så länge bara vandrat ihop men meningen är att vi ska sväva fram tillsammans bara min förbannade falska ischas vill ge sig.
Ja ni kära bloggvänner, söndag som sagt och som vanligt en hel de JAG VILL GÖRA, inte måste. Känns lättare att tänka så.
Ha det fantastiskt och var rädd om er.
Gulligull fr Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar