onsdag 27 april 2011

Funderingar hos en klubbad säl



Vilken underbar helg det varit, promenerat fikat umgåtts
skrattat och flyttstädat, de sista var väl mindre kul men
även det självvalt..



Frågan är då....
Hur kan jag vara så jädrans trött???
Är det så att jag jobbar för mycket, tror det men det har jag ju alltid gjort!



Skillnaden är nog att nu är min hjärna trött också.
Funderar ganska mycket på ev flytt och framtiden.
Sonen tar studenten, får han jobb?
Dottern kommer troligtvis att flytta till Hultsfred för att gå gymnasiet
Ska jag bo kvar? ska jag flytta butiken igen?????



Igår somnade jag helt utmattad kl 21.00.
Vaknade kl 24.00!!! och kunde inte somna om
Då kommer alla dessa frågor som jag inte har nå svar på
och invaderar en, blir omöjligt att somna om.






Nu är det morgon, ungarna har gått til skolan.

Jag har massor att uträtta idag men jag måste sova

lite innan.


Gulligull

fr

Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar