torsdag 7 april 2011

Kandelaber och fortf virus

Hej på er vänner... Har ni sett vilken otroligt ljuvlig kandelaber från den nya Danska leverantören som kommit in. Är allt lite kär i denna. Idag hade jag och några damer en disskussion i butiken. Vi kom fram till att det måste vara män som ritar fönster då det finns så många fula. En annan sak som jag tror män designar är tevedosor, skitfula är de ju! Men då kan man ju köpa sig en boklåda och ha som tv-dos gömma. Fiffigt va. Här ser ni krokarna jag berättade om igår, nu i närbild. Fågelburar är ju så otroligt fina och jan användas till mycket när det gäller dekoration. Slinga med de vita rosorna har belysning. Tyvärr (tycker jag) är det LED lampor och de lyser ju lite kallt Snödroppar så väldigt naturtrogna. Idag bjöd Farfar o Inger på middag... mums är det och lyx att slippa laga själv. Alltid trivsamt att vara där o bli lite ompysslad. Ja då är det redan fredag i morgon, fort som bara den går det. Så vi sussar väl en stund och så ses vi i morgon igen. Gulligull fr Krusidull Och som ni märker på inläggen så är det fortf virus hos mig. Haven förtröstan vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar