torsdag 28 april 2011

Dagens outfit



Tänkte visa min outfit idag...
Ni har säkert också dagar då kläderna känns bättre.
Idag trivdes jag i mina brallor fr Repeat, underklänning fr
samma företag och långkofta fr Du & jag OCH såklart converse.



Detta vackra porslin har ni sett förr, men jag tycker de tål
att visa igen. Jag blir lite sugen på färglatt porslin och textil
när det är så fint väder.
Fick besök idag av en säljare som mer har blivit en kompis.
Handlar tyvärr inte av henne längre då ett lågprishus någon kilometer
fr mig har köpt HEEELA deras varuutbud.
Men vår vänskap kan han inte köpa.

I morgon är det dags för husvisning igen...
Detta hus sätter jag stor tilltro till...

Nu ska jag klippa o sy lite innan John Blund kallar.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar