tisdag 12 april 2011

Hönstillverkning

Igår kväll hade vi påskpyssel på hög nivå här hemma.
Vi skulle göra hönor till butikens påskskyltning.
Ingen hade egentligen någon aning hur vi skulle göra. men resultatet
blev helt otroligt.

Dotterns pojkvän fick till en höna med ägg inuti
Dotterns hade ben
Ja så fina de blev o kul som bara den hade vi. 
                                                                    
 Jag gjorde en höna och en tupp.
Idag har jag och min pryo gjort en påskskyltning
där våra alster nu finns att skåda.


Min duktiga prya Rebeccka har virkat dessa otroligt
fina broscher.
Finns i många fina vårfärger.


Rebeccka

Säljer nu mitt stora skåp
210 cm högt
Rymmer massor kan jag lova, har fyra hyllor inuti
men man kan ju sätta in en klädstång om man vill ha det som garderob.

I morgon ska jag ut o smygkolla på lite ev bostäder.

Sov gott
alla bloggvänner
Krusidullan 

1 kommentar:

  1. Hej!
    vad du är fiffig !
    Resultatet blev jätte fint med hönorna. Vist är det kul att få en duktig pryo som är intresserad.
    Jag gillar ditt skåp det är jättefint.
    Kram Annelie

    SvaraRadera