söndag 17 april 2011

Utbeordarad!!!!

Skön söndag på er Som sjuksköterska kan man ju bli utbeodrad på tjänst. Lyckligtvis klarade jag mig från det, tror inte heller det händer så ofta längre. Men igår fick jag en order av Fru 05,10 och hennes man! En komma hemifrån order!!! Ni fattar att jag gärna är hemma o sitter under korkeken när jag är ledig va! Denna lördag fick jag inte det, så jag lydde faktiskt. Oj så trivsamt vi hade i deras uterum... Vitt vin med is var det väldigt längesen jag drack, gott som bara den o lite glad i hatten blev jag allt. Skrattade gott åt all min otur som omsluter mitt liv. Snackade om våran kommande resa, och kissade nästan på oss åt oss själva. Vandrade framemot natten sedan hemåt med ett leende på läpparna. Tack bästaste Marie & Krille för en alldeles underbar lördagkväll..... Vad gjorde jag utan er....love love love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar