måndag 19 oktober 2009

Stolpassion


Hejsan på er
Tänkte visa ännu en stol fr de Lindströmska residenset.
Har ju en passion för stolar (oxå) .
Denna står just nu i mitt kök, vet inte om det är en äkta
Leksands stol, men jag tycker om den hur som.
Just nu har den ett zink hjärta och en kudde fr Nyblom o Kollen
till kompisar, då jag håller på att införa lite grått tema i köket.


Förvarings rea på Krusidull, denna köks förvaring är kraftigt nedsatt



Även denna förvaring för ex kryddor eller annat smått o gott
är det tokrea på.
Har för trångt i butiken nu när julsakerna snart ska fram.

Nu är det dags att ta med vovvarna till skogs och fixa lite tallris
Sen jobba jobba jobba..... jag som fortf är ihop med Trötter.....
Faktiskt ett förhållande jag skulle vilja bryta.....

Ha en fantastiskt dag...

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar