måndag 12 oktober 2009

Natt marar... och dag marar



Klockan är sent och jag är skittrött men när jag lägger mig så
börjar marandet... alltså då fösöker jag lösa mina problem som just nu kretsar
runt var jag ska hitta en lokal för Krusidullandet!!!
Nu är det ju några månader kvar men ni vet ju va fort tiden går.

Denna underbara bok kom åter in till butiken idag.
Ni som inte köpt den, passa på!!
En perfekt julklapp till dig själv eller till ngn du vet gillar den lantliga stilen.


Ilördags var jag ledig... Johanna jobbade. Hon har bara en jobb lördag kvar, sen blir jag själv.
Tråkigt tycker jag för hon är verkligen en kul tjej.
Var till en annan kommun och tittade på butiks lokaler, för här finns inget ledigt.
Ingen av de jag tittade på har A-läge!! Så svårt o veta vad som kan bli bra, magkänslan pratar inte med mig heller.
I den ena lokalen hittade jag iaf provdockor som var till salu, köpte tre stycken som vi gick över hela stan med!!! Såg nog ganska kul ut.
Varit så hektiskt idag, målade klart öppna spisen, en himla massa pappers jobb och sen rusa till gymet o köra spinning.
Väl hemma lagade jag fiskgratäng ala LCHF.... så god så... kan man längta efter matlådan redan nu???
Nu ska jag och natt maran hoppa i säng med nya numret av Allt i Hemmet.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar