lördag 3 oktober 2009

LCHF Konferans



Igår åkte jag o Johanna till huvudstan.
Jag skulle passa på o träna på World class, ett pass inriktat bara på
rumpa o mage... men det sket sig, vi hann inte fram i tid..
Tror bilen gick för sakta, för det kan väl inte va så att vi åkte för sent!!
Nåväl jag hälsade på Rosie min vän.
Vi hade en jättemysig kväll med för mig annorlunda mat och skumpa!!!
Tog faktiskt kort på hennes fina lägenhet men de måste ha varit nå konstigt i maten för alla bilder va suddiga.
Idag var det opp i ottan och dags för en stor konferans i ämnet LCHF
En hel dag med en massa otroligt bra föreläsare.
När man hör och ser deras belägg för vad maten gör för vår hälsa blir jag bara mer övertygad om att vi äter oss till ohälsa.
Men frukosten ovan som Rosie bjöd på i morse var så supergod... Nu sk jag
tjata på Ica och coop att de lär ta hem en äkta grekisk youghurt som finns i Sthlm, så fet o så god, med jordgubbar var den smaskig som en efterätt.

Ha en mysig kväll
Kram
Krusidullan

1 kommentar:

  1. Kul att fara i väg så där. Håller med dig ang. maten. Har ätit LCHF kost nu sedan i augusti och mår toppen. Sedan att man går ner också är ju bara ett plus.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera