söndag 4 oktober 2009

Pippi flyttar in



Idag har flitens lampa lyst över mig.
Efter en smarrig frukost drog jag på mig "bästa gå ut o jobba kläderna"
Fixade undan all sommar fr trädgården, planterade min klematis som jag
fick när jag fyllde år (maj) skurade altan däcket och stängde utelivet för detta år.
För att få plats med allt som skulle in var det bara att röja i källaren, hur kan man
bara tillåta att det växer igen på vissa ställen som i min källare???
Tvättat fyra maskiner, lagat fyllda lövbiffar och gjort en köttfärs limpa.

Hoppas denna energi sitter i ett tag,, behöver den mer än väl.

Gulligull fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Hej! Ja visst är det konstigt att det bara växer högar av grejer på vissa ställen? I vårt garage och vårt förråd blir det märkligt trångt då och då...och nu har även gäststugan börjat bli full....hmmm så jobbigt att röja bort allt. Söt fågelholk! Vad du har varit flitig, skönt va? kram

    SvaraRadera