söndag 18 oktober 2009

Så mkt Trötter i mig


Hej på er
Ja nu kanske jag är gnällig, men fy attan va trött jag är.
Jobbade till 21 i fredags, sen bar de av till Stockholm för att hämta min dotter
som var där på konsert! tur o retur på en kväll, men hellre de än att en 14 åring skall vistas i stora stada en fre kväll.
Jobbade i butiken på lördagen och sen upp till stora sonen och måla och fixa om hans sovrum.
Lär väl erkänna att de fick han i present av mig när han fyllde år, i novemeber!!! ja förra året!!!
Så nu maler samvetet att han fyller snart igen och jag inte är klar.
Söndag, ja gissa !!!målade och målade!!
Nu fattas bara fondväggen han vill ha bakom sängen, och måla om en byrå och att piffa lite.
Fint blir det trots att det inte är den lantliga stilen.
I huvudkontoret maler det konstant om jag ska ta lokalen i grannstan eller inte, och ska jag isf
flytta redan nu före jul???
Gissa att man är både fysiskt o psykiskt trött.

Kanske hjälper det om jag nattar mig själv nu

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar