måndag 5 oktober 2009

ringen vinnare september


Go kväll i stugorna....
Då var det dags att presentera septembers ringen vinnare taadaaa
The winner is...
Anna Lena Johansson
Carina Wickman
Ann charlotte Fratzl

Grattis till er tre.

Idag har jag letat lokaler via telefon, inge napp än så länge.
Det stressar mig oerhört att inte veta vart jag ska ta vägen.
Fick också göra ett spännande besök idag.
Den nya ägaren till vita magasinet på andra sidan här i kommunen bjöd in mig.
Vilken härlig byggnad, skulle verkligen kunna tänka mig att både bo och ha butik där.
Skulle vara roligt att veta lite mer om magasinets historia, då det fanns en hel del
gamla spännande saker därinne.

Även kört spinning idag, tog ut mig rejält. Maxade på 93% av maxpuls och det känns fortf.
Så jag tror jag gör kväller nu.

Gulligull
fr
Krusidull

3 kommentarer:

  1. åh så vackra ringar! Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja visst är trehjulingen söt? :) Fast tyvärr blev det dyrt nu i söndags också! Du, jag kommer ner till dig i morgon fm och hämtar kartongerna om det går bra. Öppnar ju kl 12 så då hinner jag ner innan jag öppnar! Nu ska Audin fyllas! ;) Tusen tack att du samlat åt mig. Vi ses i morgon! kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Hoppas du hittar en lokal som du kan stanna i.
    Här är ett tips som jag såg nyss.
    http://www.blocket.se/vastmanland/Affarslokal_centrum_50_200_m2_nybyggt_23993317.htm?ca=9&w=1

    Vet ej om länken funkar,annars gå in på blocket/västmanland o sök på Fagersta :-)

    SvaraRadera