lördag 24 oktober 2009

internationella pannvärksdagen


Jo ni så är det allt!
Jag är tydligen värd för eländet igen!!
Krusidullan slog på stort igår och gick ut på lokal!!
Händer inte ofta men igår gästades hotellet av grabbarna i Style
eller Freestyle som de hete på tiden det begav sig.
Jag var ett superfan påden tiden, så man ville liksom kolla in lite.
Skönt att smaken ändras med åren kan jag tycka, men lik fan har
jag sån huvudvärk idag... ...klarar nog inte den höga volymen längre eller var det ngt i vattnet?

Hängde upp dessa söta små ljuslyktor i ett par gamla grenar.
Blev som ett ljusträd inomhus... najs.


Gillar dessa bulliga zink hjärtan, har än en gång snöat in på Zink
Tror det beror på att jag är tokig i grått just nu.

Ljuskronor tändes varjekväll hos mig nu.
Piffar till den tråkigaste vardag.

Fina kuddar med bomulls brodyr finns nu i butiken.
Enkla och fina.
Nu ska jag plocka fram min gamla gröna husqvarna symaskin.
Den har nog snart antik värde, men hon är säker gamla Bettan.
Mitt tyg fr Nyblom o Kollen har kommit så nu ska jag sy en köks gardin
Färg? grå o vit randig såklart.
Häv a najs lörda på er
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar