torsdag 29 november 2012

Spegel spegel på bordet där...


Igår var jag Lilla L och Fru 05,10 till
Åsby handelsträdgård.
Kul med en liten tant utflykt så där mitt i veckan.
Passade oxå på att träffa fina Bettan från Eskilstuna.
En fd kund till mig och en trogen bloggläsare. 


Shopping är ju inget jag tycker är så kul längre men lite julblommor typ 2 st blev det
och så denna spegel som jag har på rumsbordet med ljusstakar på.

Idag har jag Norbergs arrest ... ja ja det finns buss
Sonen är på överlevnadsutbildning, kan ju behövas när man är arbetslös... hi hi

Så jag tar väl tag i tvätt o städ, eldar lite o skrotar runt här på torpet.
Känns som det blir en bra dag, ska banne mig spela lite julmusik för mig o mössen idag.
Lite som Askungen o mössen på slottets vind.... fast vi skippar o sy en balklänning... ingen bal o ingen prins i sikte.

KRAM
MISS M    

3 kommentarer:

  1. Alltid kul med med utflykt. Skönt att inte komma hem med en massa lull. Tar bara plats. :) Blev mössen glada över de ljuva tonerna du spelade idag? :)

    Kram
    Ina

    SvaraRadera