torsdag 29 november 2012

Lite mer advent



Vilken slö dag jag haft idag, donat lite, vilat lite, donat lite vilat lite men i väldigt sakta mak.
Får anstränga mig för att inte kasta skit på mig själv... för denna slöhet, hoppas den försvinner när jag börjar jobba normala tider.


Hade ju tänkt hemma träna, då jag var utan bil o inte orkade åka buss till gymet.
Tror ni jag gjort det... nä nä. är nu inne på vecka 2 med lite för lite träning och slarv med maten och de ena ger ju det andra....
Så imorgon blir det skärpning.
Ben o rumpa står på schemat, sen adventsfixa lite åt mor när jag ändå är i hennes stad.

På lördag börjar jag ju nya jobbet, måste kolla upp om sjukhuset har gym, då kan jag ju träna i samband med jobbet... vore smidigt.

Nu ska jag kolla på  Revenge på tv 3 play

KRAM
MISS M 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar