måndag 19 november 2012

Sista veckan


Då var det måndag igen...
Lotus o jag har varit i skogen en stund.


Fast jag har nog blivit lite varg rädd och strövar inte lika fritt där längre
tycker jag, inte för att det varit just ngn i min skog vad jag vet men väl här i bygden.
Vad gör man om det plötsligt står en varg där?


Går nu in på sista veckan på jobbet här i byn.
5 nätter återstår.
Har trivts bra med brukarna här i byn, vissa mer andra mindre precis såsom livet i stort är.
En ny erfarenhet rikare är jag oxå och lärt känna massor med nya medarbetare.

Idag ska dottern med till gymmet o träna, det var ett bra tag sen vi tränade ihop, ska bli kul.

Sen ska jag investera i råttfällor, märks att vår katt är i katthimmlen kan jag säga, förra året när Zorro levde fanns inte mus inne.

Fin måndag
Kram
Miss M


1 kommentar:

  1. Jag är oxså lite observant när det gäller varg, men du kan ju lyfta upp Lotus och dig går han inte på ;)
    Jag tänker mer på om de skulle vara flera stycken :0
    Det finns varg där du bor.
    Mina hundar lyfter man ju inte så lätt.
    Jag tror inte man behöver vara rädd (hoppas jag)..
    Kram Annelie

    SvaraRadera