lördag 20 oktober 2012

Spådom


Ibland åker jag iväg och blir spådd
Hos denna tjej har jag varit två gånger nu senast för några veckor sedan.
Många tycker att detta är hopus pokus och alla får så klart ha sina åsikter men jag ser det verkligen som vägledning.
Kan berätta att de hon berättade för mig förra gången jag varit där har stämt på alla punkter utom en.
Den punkten nämnde hon även denna gång att de skulle ske.

Något hon sa till mig nu sist var att jag skulle få ett nytt jobb!!!
Jag skulle inte alltså inte söka jobb utan jobbet skulle komma till mig, bli erbjuden ett jobb!

I tisdag fick jag ett telesamtal med ett.....Jobberbjudande!!!! 


Efter funderande fram o åter har jag tackat ja
Ett nytt kapitel i livet tar nu vid.

Kram
Miss 
M

1 kommentar:

  1. Å va spännande och roligt, Grattis!!!

    Kan inte mer än att hålla med om henne (spådamen:))...för visst är det Annmarie Fant? Hon är verkligen toppen.Hon har lyckats pricka in det mesta hos mig också!!

    Ha det så bra,kram Mia

    SvaraRadera