måndag 29 oktober 2012

Höstlov

.
Åh så underbart det är.....

Höstlovet hat kommit och min minsting är hemma på lov..
Så ljuvligt ljuvligt.
Ljuv musik uppstod direkt då hon ganska omgående hamnade vid pianot.

Idag snöar det som bara attan här på Karlberg, måste verkligen
fixa vintersulor på bilen idag.

Har hamnat i dilemmat att jag blivit erbjuden fast tjänst där jag nu går på vik
och måste bestämma mig idag.
Har ju muntligt sagt ja till ett annat jobb men inte skrivit på.
Så nu måste jag verkligen väga för o emot, jobben är i olika kommuner, ett på dagkväll ett på natten, 
Ett innebär jobb v.a helg, de andra har man 9 dagars långledighet på 6 veckor.

Får nog analysera mera under dotterns tatureringstund idag.

Hatar o ta beslut om mig själv för jag är sååå velig o kass på det.

Kram
Miss M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar