tisdag 23 oktober 2012

Full agenda i light version


Godmorgon världen

Lika suddigt som bilden känner jag mig just nu... halva dagarna är fortf mkt tröga för mig och en kamp för att fungera.
Hur det ska bli när jag börjar dagtid ??? hoppas och tror att det kommer bli bra och att jobba vanliga tider gör en mer alert.
  

Dagen idag består av lite praktiska detaljer. 
Panta flaskor, laga Williams jeansfickor, tippen med skräp... hur mkt kan man ha??
Hämta min bil som nu äntligen ska låta normalt och starta utan startgas,,, åker ju just nu i farfars vedbil som har trasig ljuddämpare, är krockskadad.
Besök på min nya arbetsplats och skriva på antällningspapper.
Beställa lite antioxidanter och D-vitaminer
OCH
Träna med Micke PT på gymet där jag jobbar, ska bli såå spännande
sen kör jag en nybörjarklass i spinning.

De två sista känns bäst....

Kram
Miss
M



1 kommentar:

  1. Hallå! Har varit frånvarande ett tag men vill skicka en kram till dig!
    KRAM!

    SvaraRadera