tisdag 30 oktober 2012

Inneboende


Godmorgon
Är verkligen inte min grej...
Gillar verkligen inte mig själv denna tid på dygnet.
Helt energilös, allt är tuuungt, vill inget, är inte bra för mig själv denna tid på dygnet.
Men lär väl börja öva på att vara uppe o igång, nu är det bara i månad kvar till
arbetsbyte och klockan börjar ringa 05.30.

Vi har fått en oinbjuden inneboende
Igår kväll messade grabben när jag var borta  

"Jag tror du vill köpa en råttfälla mamma!! för jag mötte nyss en söt liten mus i köket"
Åh why...
Kan det inte bara få vara enkelt... hur kul är det o ha möss inomhus??
Sonen får rigga fälla och ta hand om fångsten..... mkt kan jag mkt gör jag mkt står jag ut med
Men detta NOT!!!!

Min förhoppning att snön skulle ha regnat bort infriades inte riktigt 
så nu lär jag gå ut o ta bort det värsta från gården.
Kanske vad som behövs för att bli pigg o alert.

Ni som gillar loppis...
håll utkik 
kommer nog ha lite bloppis här på bloggen framöver.
Kommer sälja både möbler prylar kläder.
Har ALLDELES för mkt saker jag inte vill ha kvar.

Kram
Miss M 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar