torsdag 18 oktober 2012

Nöff nöff



Nu äntligen har min medicin anlänt, ända från Australien.
Jag har ju oxå ätit kortison sen i juli pga att binjurarna är så dåliga att jag inte skulle kunna äta medicinen annars.


Då jag blev sämre på det syntetiska preparatet Levaxin, ska jag nu äta äkta vara!!
Svinhormon direkt från grisen.

Har nu bett min omgivning hålla koll så att jag inte snart har både tryne klövar o knorr, för se ut som en gris gör jag ju redan



Sen har jag även sökt lite kortare högskolekurser... känns som det finns utrymme för studier när man jobbar natt.
Har faktiskt valt mer med lust än förnuft eller så är kanske lusten förnuftet.
Vill läsa träningsfysiologi, nutrion och näringslära, Fysisk aktivitet för att förebygga sjukdomar.
 Kostens betydelse för att förhindra sjukdom... åh bara en massa intressanta ämnen.

Men nu ska jag sova....
Kram
Miss M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar